Rohlik.cz

Garance spokojenosti

Nastal problém?
Nebyli jste spokojeni?

  • 800 730 740 (Každý den od 8 do 22:00 hodin)
  • zakaznici@rohlik.cz Na email se snažíme odpovídat co nejdříve
  • Živý chat Živý chat najdete vlevo dole na stránce

Naším cílem je nabízet nejlepší služby.

Vaši spokojenost garantujeme. A pokud už nějaký problém nastane, ozvěte se a my vám vrátíme peníze.

Jak docílíme vaší spokojenosti?

  • Vlastní kurýrní služba

    Díky vlastní kurýrní službě a několika letům zkušeností s přepravou jídla je o váš nákup postaráno i během přepravy.

    Chlazené a mražené věci jsou přepravovány v chladících boxech, potraviny jsou od sebe hygienicky odděleny.

  • Čerstvá zelenina a ovoce

    Na našem skladu držíme ovoce za správných podmínek a tak, aby na něm čekalo co nejkratší možnou dobu. Kvalitu vždy průběžně kontrolujeme.

    Kontrola samozřejmě probíhá i ve chvíli, kdy připravujeme váš nákup. Proto dokážeme zajistit, abyste vždy dostali čerstvé ovoce a zeleninu. Zákazník nikdy nedostane nic, co bychom si sami nekoupili.

  • Čerstvě upečené pečivo

    Pečivo připravujeme pro každého zákazníka extra. Pokud si vyberete klasické, jako je např. kaiserka, stihneme ho před kompletací vašeho nákupu upéct.

    Další pečivo nám každé ráno vozí z malé pekárny PAC Hořovice.

Váš košík je prázdný.

Jak účtujeme zboží na váhu?

Cena zboží s poznámkou „cca“ je pouze orientační. Zaplatíte za skutečnou hmotnost zboží.

Pokud platíte kartou, případný rozdíl vám bude po doručení nákupu vrácen zpět na účet.

Pokud platíte hotově, kurýr vám sdělí výslednou cenu.

Ale nebojte, žádný velký rozptyl okolo přibližné hmotnosti neobdržíte.

Pokračovat v nákupu

×