Podmínky užití Nespresso
VŠEOBECNÉ PRODEJNÍ PODMÍNKY
společnosti Nestlé Česko s.r.o. vztahující se k zásilkovému výdeji zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.rohlik.cz
- Všeobecné prodejní podmínky
- Veškeré objednávky zboží Nespresso (dále jen „Zboží“) učiněné prostřednictvím internetového obchodu Rohlík.cz (dále jen „E-shop ROHLÍK“) u společnosti Nestlé Česko s.r.o., se sídlem Mezi Vodami 2035/31, Praha 4 – Modřany, PSČ 143 20, IČO: 457 99 504, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 10481, divize Nespresso (dále jen „Společnost“) a následné smluvní vztahy se řídí (i) těmito Všeobecnými prodejními podmínkami (dále jen „VPP“), (ii) podmínkami pro přístup a nákup prostřednictvím webové stránky (dále jen „Podmínky užití E-shopu ROHLÍK“) vydanými společností VELKÁ PECKA s.r.o., se sídlem Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 030 24 130, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226550 (dále jen „VELKÁ PECKA“) a zveřejněné na adrese www.rohlik.cz/stranka/podminky-uziti a (iii) platnou legislativou.
- V případě rozporu mají ustanovení těchto VPP přednost před (i) Podmínkami užití E-shopu ROHLÍK a (ii) ostatními prodejními podmínkami Společnosti.
- Společnost si vyhrazuje právo kdykoli tyto VPP v přiměřeném rozsahu měnit nebo doplňovat, a to uveřejněním jejich nového znění na těchto webových stránkách.
- Registrace
- Při registraci na E-shopu ROHLÍK a při objednávání Zboží je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání Zboží jsou považovány za správné.
- Potvrzením objednávky Zboží prostřednictvím E-shopu ROHLÍK zákazník prohlašuje, že se seznámil a souhlasí s:
- označením Zboží (nebo související služby) a popisem jejich hlavních vlastností,
- cenou Zboží (nebo související služby), případně způsobem jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,
- způsobem platby a způsobem dodání nebo plnění,
- náklady na dodání Zboží,
- údaji o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a dalšími podmínkami pro uplatňování těchto práv, které jsou součástí VPP.
- Objednávky
- Objednávka Zboží učiněná prostřednictvím E-shopu ROHLÍK je závazná jejím odesláním.
- Společnost si vyhrazuje právo na odmítnutí odeslané objednávky Zboží, pokud objednané Zboží není dostupné skladem nebo se již nevyrábí.
- Objednávky Zboží učiněné prostřednictvím E-shopu ROHLÍK podléhají maximálním kvantitativním omezením. Maximální hodnota objednávky Zboží zakoupeného v rámci jedné objednávky je 10.000 Kč vč. DPH.
- Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že množství výrobků, které Společnost nabízí ke koupi prostřednictvím E-shopu ROHLÍK, je omezeno dostupnými skladovými zásobami. Pokud dostupné skladové zásoby neumožní dodávku objednaného Zboží, není to důvodem pro vznesení jakéhokoli nároku zákazníka vůči Společnosti a/nebo společnosti VELKÁ PECKA.
- Ceny
- Ceny Zboží uvedené na E-shopu ROHLÍK jsou platné k okamžiku zadání objednávky a jsou uvedeny včetně DPH. Ceny Zboží nezahrnují poplatky za doručení (pokud se uplatní).
- Poplatky za doručení jsou účtovány podle sazby uvedené na E-shopu ROHLÍK k okamžiku zadání objednávky.
- Doručení
- Doručení Zboží zakoupeného od Společnosti prostřednictvím E-shopu ROHLÍK bude zajištěno společností VELKÁ PECKA a z tohoto důvodu se na tuto oblast přiměřeně uplatní Podmínky užití E-shopu ROHLÍK.
- Zboží může být doručeno pouze do lokalit uvedených na E-shopu ROHLÍK.
- Odstoupení od smlouvy
- V souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku má zákazník právo odstoupit od smlouvy se Společností do 14 dnů od převzetí Zboží.
- Společnost požaduje, aby vrácené Zboží bylo v neporušeném stavu, a aby bylo, pokud možno, v původním balení. U potravin je původní neporušený obal podmínkou pro případné uznání reklamace.
- Jakmile dojde k řádnému vrácení Zboží, Společnost vrátí zákazníkovi částku zaplacenou za toto Zboží. V ostatním se přiměřeně použijí ustanovení Podmínek užití E-shopu ROHLÍK.
- Platba
- Zákazník hradí cenu dodaného Zboží způsobem a za podmínek uvedených v Podmínkách užití E-shopu ROHLÍK. Platba na fakturu je možná při splnění podmínek stanovených Společností. Zákazník má možnost si tyto podmínky zjistit u Společnosti a při jejich splnění je mu udělen souhlas s touto formou úhrady.
- Záruka na přístroj
- Na přístroje zakoupené prostřednictvím E-shopu ROHLÍK se vztahuje záruka jejich výrobce v souladu s podmínkami uvedenými v průvodní dokumentaci k výrobku.
- Podrobné informace o záruce poskytované výrobcem získá zákazník v záručním prohlášení. Tato záruka nemá žádný vliv na zákonem stanovená práva zákazníka.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
- na odstranění vady opravou věci,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- odstoupit od smlouvy.
- Zákazník sdělí Společnosti, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Společnosti; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Společnost vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
- Nezvolí-li zákazník své právo včas, náleží mu práva podle § 2107 občanského zákoníku.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Společnost dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Společnost odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.
- Neodstraní-li Společnost vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Společnosti.
- Poprodejní servis
- Pokud se u přístroje zákazník setká s nějakými problémy nebo pokud bude mít jakýkoli dotaz týkající se jeho provozu, údržby a poprodejního servisu, může kontaktovat Společnost telefonicky pro radu či pomoc.
- Nelze-li problém s přístrojem vyřešit po telefonu, nabízí Společnost v souvislosti s poprodejním servisem několik výhodných řešení. Podrobné informace může zákazník získat telefonicky u Společnosti.
- Informace o produktech a předpisy třetích zemí
- Obrázky a text popisující Zboží uvedené na E-shopu ROHLÍK slouží pouze pro informativní účely. V případě chyby nebo omylu v souvislosti s obrázky nebo textem uvedeným na E-shopu ROHLÍK nenese Společnost žádnou odpovědnost.
- Při objednávce Zboží do zemí, do nichž Společnost běžně své zásilky nedoručuje, nenese Společnost žádnou odpovědnost za případy, kdy Zboží nesplňuje příslušné předpisy dané země, nebo v případě rozdílnosti elektrického zapojení či jiné nekompatibility.
- Vyšší moc
- Společnost vynaloží veškeré úsilí ke splnění svých závazků. Společnost však v souladu s ustanovením § 2913 odst. 2 občanského zákoníku nenese odpovědnost za zpoždění nebo nedodání Zboží v důsledku mimořádných nebo nepředvídatelných situací, které nejsou závislé na její vůli. Těmito okolnostmi se rozumí zejména stávky, války, přírodní katastrofy, nekontrolované šíření nemoci, neočekávatelné celoplošné a/nebo místní restrikce Vlády ČR či jiných příslušných orgánů nebo jiné situace, které znemožňují výrobu, dopravu či doručení zboží.
- V případě zpoždění či nedodání z titulu vyšší moci se Společnost zavazuje splnit své závazky co možná nejdříve a zároveň si vyhrazuje právo rozdělit zbylé dodávky mezi zákazníky odpovídajícím a spravedlivým způsobem.
- Rozhodné právo a příslušnost soudu
- Tyto VPP se řídí českým právem.
- Výlučná příslušnost řešení případných sporů náleží českým soudům.
- Elektronická evidence tržeb
- Podle zákona o evidenci tržeb je Společnost povinna vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinna zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
- Zákazník tímto uděluje souhlas Společnosti se zasíláním informací týkajících se elektronické evidence tržeb (EET) e-mailem. Pokud zákazník odmítne udělit tento požadovaný souhlas, nebude možné realizovat dodávky Zboží.
Podrobné informace o tom, jak společnost Nestlé Česko s.r.o. nakládá s Vašimi osobními údaji a jakým způsobem je chrání, se můžete dozvědět v dokumentu „Ochrana osobních údajů” na stránce https://www.nespresso.com/cz/cs/podminky-uziti.