Ještě pohodlnější nakupování

JEŠTĚ SNADNĚJŠÍ NAKUPOVÁNÍ

Pro vás, naše zákazníky, vždy děláme první poslední. Proto tu pro vás máme několik vylepšení, které vám ještě více ušetří čas, zajistí větší přehled o vašem nákupu a ukáží, že pohodlí by nemělo být luxus, ale samozřejmost.

NEJPOHODLNĚJŠÍ REKLAMACE? ONLINE!

V Rohlíku víme, že mezi to nejcennější, co vám můžeme ušetřit, patří čas. A i když se naše zákaznická podpora postará o každého z vás jako o vlastního, pohodlnější cestou je udělat pár kliků a mít hotovo. A přesně to umožňují naše online reklamace! Pokud se nám něco nepovede, nemusíte udělat nic jiného, než vše vyřešit přes náš web či aplikaci. Bez ptaní, bez překážek.

 

V ČEM VÁM ONLINE REKLAMACE ZLEPŠÍ ŽIVOT?

 

Celý proces je plně ve vašich rukou a pod vaší kontrolou.

 

Sami vybíráte, co chcete reklamovat, a šetříte tak drahocenný čas.

 

Kompenzaci v podobě kreditů vám obratem nahrajeme na váš zákaznický účet.

 

Kredity jsou z naší strany samozřejmostí.

 

Pokud však kompenzační kredity nechcete, můžete udělat dobrý skutek a darovat je potřebným! Prostřednictvím Rohlíku je věnujte nadaci Krása pomoci, která se zabývá pomocí seniorům. Rozzáříte tak oči a potěšíte srdce babiček i dědečků, kteří to opravdu potřebují. Děkujeme!

 

Členové Rohlík Premium dostávají dvojnásobnou kompenzaci i online.

Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto službu nabízí! Vážíme si vás a vaše pohodlí je pro nás tím nejdůležitějším. Žádné překážky!

JAK NA TO?

Stačí, když ve svém zákaznickém účtu navštívíte sekci Minulé nákupy, rozkliknete detail objednávky a kliknete na tlačítko Reklamovat zboží. Poslední nákup pak můžete reklamovat i přímo z hlavičky webových stránek či aplikace nebo z e-mailu s hodnocením objednávky.

divider

SLEDUJTE SVŮJ NÁKUP

Přesný čas je přesný čas. Právě proto vám ukazujeme předpokládaný čas doručení vašeho nákupu. A to na minuty přesně! Čas navíc stále aktualizujeme, takže jste vždy plně v obraze a nemusíte čekat na SMS. Všechny důležité informace vám navíc zašleme i formou notifikací. Co je k tomu třeba? Jen naše aplikace v aktuální verzi a povolená oznámení.

 
 

APPKA VS. KLASIKA

Pokud máte nainstalovanou aplikaci, přijdou vám důležité informace formou notifikací, a to ať už nakupujete na webu nebo v appce. Bez aplikace pak dostanete klasické oznámení formou SMS, jako tomu bylo doposud.

 

VY JEŠTĚ NEMÁTE NAŠI APLIKACI?

To je velká škoda! Jen díky naší appce totiž máte všechny informace o svém nákupu vždy u sebe. A na ty nejdůležitější vás navíc vždy včas upozorníme.