(R)evoluce v nakupování

Rohlík vám usnadňuje život už pět let! A za tu dobu jsme ušli opravdu dlouhou cestu. Nikdy bychom se ale nedostali tak daleko, kdyby nebylo vás. Jsou to totiž vaše potřeby a nároky, které nás posouvají vpřed. A jste to vy, komu každý den šetříme spousty kil, kilometrů a času. Zjistěte, jak jsme změnili život konkrétně vám!
Chci vědět, jak na tom jsem
Homo offlinusHomo offlinus

Homo offlinus

80 hodin ročně

courání po obchodech

0 hodin ročně

času navíc
Slepá vývojová větev, která ještě neobjevila Rohlík. Stále žije v době kamenných obchodů. Volného času moc nemá a ten, který jí zbývá, musí obětovat na oltář otevíracích dob.
Homo hypermarketusHomo hypermarketus

Homo hypermarketus

68 hodin ročně

courání po obchodech

12 hodin ročně

času navíc
Lidský druh, který stále upřednostňuje kočování mezi obydlím a hypermarketem. Díky objevení Rohlíku se pomalu učí používat základní nástroje, které mu online nákup nabízí a zjednodušují mu život.
Homo sámoškusHomo sámoškus

Homo sámoškus

44 hodin ročně

courání po obchodech

36 hodin ročně

času navíc
Dobu hypermarketovou už nechal za sebou, supermarketové sluje však ještě neopustil. Je u něj tedy znatelná chuť zkoušet nové věci, ale stále pořádá lovecké výpravy do kamenných obchodů.
Homo rohlíkusHomo rohlíkus

Homo rohlíkus

0 hodin ročně

courání po obchodech

80 hodin ročně

času navíc
Někdy uváděný jako Homo rohlíkus premius, tenhle frajer už nechal prvobytně nákupní společnost v prachu dějin. Definitivně se přesunul k čerstvým produktům lokálního zemědělství a na ohmatané tukové rohlíky dávno peče.

Kam v evoluci patříte vy?

Chci vědět, jak na tom jsem