Rohlik.cz

Časté dotazy

Rozvoz a doprava

Kde všude Rohlik.cz rozváží?
Rohlik.cz rozváží v Praze, Brně a v jejich blízkém okolí. Mapu našeho rozvozu najdete zde. Stačí zadat svoji adresu a ihned se na obrazovce objeví, zda na adresu zavážíme a jaké jsou zde ceny dopravy. Pokud vám nejde do systému zadat adresa, kterou máme na mapě značenou jako rozvozovou, kontaktujte prosím zákaznickou podporu.
Do jakých měst plánujete do budoucna rozvážet?
Rohlik.cz bude v budoucnu dovážet do všech měst nad 30 000 obyvatel.

Rádi vás kontaktujeme, až rozšíříme rozvoz do vašeho města! Stačí vaši adresu zadat do pole pro adresu na stránce dopravy - pokud k vám ještě nezavážíme, zadejte prosím svůj e-mail, kam vám dáme vědět, jakmile se do lokality rozvoz rozšíří.

O rozšíření rozvozů budeme informovat na webu i Faceboooku Rohlik.cz
Jaká je cena za dopravu?
Cena rozvozu se odvíjí od velikosti vašeho nákupu, lokality doručení a času doručení, který si můžete zvolit na konci objednávky. Obecná cena za dopravu se vám zobrazí po zadání přesné adresy vašeho bydliště zde a přesná pak na konci nákupu, jakmile si vyberete čas doručení.
Rozvážíte nákupy opravdu do 90 minut?
Ano, Rohlik.cz dokáže nákup přivézt až k vám do 90 minut. Výjimka je, pokud máme vyčerpanou kapacitu kurýrů a skladu. Bohužel v těchto situacích nedokážeme expresně nákup zkompletovat a dovést k zákazníkovi. Pokud tento problém nastane, systém vám ukáže nejbližší možný čas doručení. S Premiem máte přednostní doručení i ve špičkách!

Reklamace a zpětná vazba

Mohu reklamovat pozdní doručení objednávky?
Pokud se stane, že vám nákup nedokážeme doručit včas, přijde vám po doručení objednávky email s informací o reálném zpoždění a výší případné kompenzace.
Kde mohu řešit svou reklamaci či kam mohu předat podnět ke zlepšení služby?
Kontaktujte nás prosím pomocí jednoho z našich komunikačních kanálů. Máme telefonní linku, email, chat na stránkách a samozřejmě reagujeme i na sociálních sítích.

Více informací ohledně komunikačních kanálů a podkladů k reklamaci najdete také v tomto článku.
Co dělat, pokud mi dorazí vadné zboží nebo nedorazí objednané?
Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, která vám obratem připíše kredity. Využít můžete i hodnotící formulář, který přijde do emailu po doručení nákupu.

Více informací ohledně komunikačních kanálů a podkladů k reklamaci najdete také v tomto článku.
Kde a jak mohu provést storno objednávky?
Storno objednávky může provést jen zákaznická podpora. Pokud chcete objednávku zrušit, doporučujeme zavolat na zákaznickou podporu či napsat na chat. Důležité je uvést důvod storna, bez tohoto příznaku nejde objednávka zrušit.
Jak funguje využití kreditů?
Kredity jsou virtuální měnou Rohlíku, díky které si můžete snížit cenu objednávky. 1 kredit má hodnotu 1 koruny. Počet kreditů najdete uvedený ve svém zákaznickém účtu.
Pokud chcete kredity využít, stačí zaškrtnout políčko „Použít slevu XX kreditů“, které najdete pod platební metodou při dokončování objednávky. Cena se vám automaticky sníží o dostupné kredity.
Kredity mají určitou dobu expirace, zpravidla se jedná o 1 měsíc, jejich platnost si můžete ověřit ve svém zákaznickém účtu v levém sloupci. Kredity, které získáte jako dárek, se nedají prodloužit. Kredity získané jako kompenzace za zpoždění či reklamaci si můžete 1x prodloužit prostřednictvím zákaznické podpory.

Platba

Jde platit stravenkami?
Ano, na Rohlíku můžete nákup platit i stravenkami. Stačí zvolit při dokončení objednávky platbu v hotovosti a poté zaplatit u kurýra stravenkami. Přijímáme všechny potravinové stravenky bez omezení množství na nákup. Alkohol či cigarety není možné stravenkami uhradit. Pokud nějakou položku z tohoto sortimentu v nákupu máte, připravte si prosím k stravenkám i hotovost ve výši ceny alkoholického a tabákového zboží.
Jak funguje platba za 14 dní (Twisto)?
Platbu přes Twisto neboli odloženou platbu lze využít na Rohlik.cz od druhého nákupu. Pokud zvolíte platbu za 14 dní, po doručení nákupu vám od společnosti Twisto přijde email s podklady k platbě.

Může se stát, že máte u nás již první objednávku vytvořenou, a přesto vás systém nenechá zaplatit. V těchto případech se prosím obracejte na podporu Twista – www.twisto.cz - případně zvolte jinou platební metodu.
Proč se mi při platbě kartou online strhává vyšší částka, než je reálná částka nákupu?
Při platbě kartou online se z karty strhává o něco vyšší částka, než se vám ukáže při dokončení objednávky. Je to z toho důvodu, že vaše objednávka obsahuje položky, které jsou účtované dle váhy, a zboží, které vkládáte do košíku, má udanou jen přibližnou váhu. Strhneme proto zpravidla o několik desítek Kč vyšší částku, pro případ, že by váš nákup obsahoval kvůli váze dražší položky. Do několika hodin po doručení nákupu vám samozřejmě peníze stržené nad reálnou cenu nákupu vrátíme na účet. Jeho přesnou cenu si můžete ověřit na účtence, která je přiložená ke každému nákupu. Pokud by se vám peníze na účet nevrátily, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, která platbu prověří.
Kde mohu uplatnit slevový kupon/voucher?
Platný voucher můžete uplatnit na zde. Do příslušné kolonky stačí zadat číslo voucheru a kredity se vám automaticky načtou na váš zákaznický účet. Pokud nejste přihlášení, vyzve vás systém k přihlášení do vašeho účtu, případně k jeho vytvoření, aby bylo kam kredity připsat.
Lze na Rohlik.cz nakoupit na fakturu?
Ano, máme dokonce dvě možnosti, jak nakoupit na firmu:

  1. Dodací list k nákupu chci vystavit s fakturačními údaji firmy, ale budu platit přímo při převzetí nákupu či kartou online – v této situaci si stačí u zákaznického účtu nastavit fakturační údaje na firmu. Ty se automaticky propíší do faktury k nákupu, která je k dispozici ke stažení v historii objednávek na zákaznickém účtu ve formátu pdf.
  2. Chci nakupovat na firmu a nákupy platit zpětně na fakturu – pokud máte zájem o platbu na fakturu zpětně, musíte se zaregistrovat na Rohlik.cz na stránku pro nákup do kanceláře a vyčkat na schválení účtu. Po schválení můžete na fakturu nakupovat neomezeně.

Nákup na Rohlik.cz

Je pravda, že kurýři doručují nákupy až ke dveřím bytu?
Ano, naši kurýři mají v popisu práce doručit nákup zákazníkovi až k bytu. Kolegové by vám měli automaticky tuto službu nabídnout, rozhodně se ale neostýchejte se připomenout, pokud se kurýr sám nenabídne!
Nezkazí se chlazené a mražené zboží při přepravě autem?
Určitě nezkazí! Každé naše auto je vybavené chladícím a mrazicím boxem. Pokud máte tedy v nákupu chlazené či mražené položky, nemusíte se bát, že by se poškodily. V případě, že by vám kvalita doručeného zboží nevyhovovala, můžete samozřejmě kontaktovat zákaznickou podporu a položky reklamovat.
Dají se položky v košíku rezervovat?
Položky, které máte během nákupu přidané do košíku, nejsou rezervované. Zboží se v systému rezervuje až po dokončení objednávky. Bohužel i přesto se může stát, že je některé zboží poškozeno nebo nepřijel závoz od dodavatele, a my jej nemůžeme do objednávky přidat, i přesto, že ho má objednané. V těchto situacích zákazníka kontaktuje telefonicky náš sklad a zařídí náhradu za vyprodaný produkt či sníží cenu nákupu o příslušné položky.
Je možné do ukončené objednávky přidávat nové položky?
Ano, do ukončené objednávky lze přidávat další zboží. Přidávat zboží lze zatím jen u pražských objednávek, a to maximálně 3 hodiny před doručením objednávky. U objednávek s doručením do 90 minut nelze tedy přidávat další zboží, dělat tzv. doobjednávku. Doobjednávka musí mít stejný čas doručení a stejnou platební metodu jako původní objednávka. Pokud chcete vytvořit doobjednávku, stačí přidat zboží do košíku a při dokončení objednávky zvolit, že se jedná o doobjednávku. Tato nová objednávka se přidá k té původní, neplatíte tedy další dopravu.

Vratné láhve a obaly

Jak funguje vrácení vratných láhví a papírových tašek?
Nepoužité tašky od Rohlik.cz můžete vrátit kurýrovi. Tašky dále předáváme k recyklaci či je zasíláme do organizace Omniveda, která pořádá různé aktivity pro děti. Díky vráceným taškám poskytnete dětem skvělý pracovní materiál na jejich výtvory.

Vratné láhve se též vrací kurýrovi. Vracení není třeba předem hlásit, ale pokud informaci uvedete do poznámky k objednávce, budeme moc rádi. Kurýr od vás láhve převezme a počet zadá do systému. Systém automaticky vypočítá cenu za vratné láhve a přičte vám cenu v kreditech na zákaznický účet. Tyto kredity můžete dále využít jako slevu na další nákup. Vrácené láhve nemusí být nutně zakoupené na Rohlik.cz.

Basy u nás nejsou zálohované, a pokud si basu chcete nechat, musíte mít basu na výměnu. Kurýr tedy s basou odjede ze skladu a s basou se také musí vrátit.

Expirace a dostupnost zboží

Jak zjistím expiraci u objednaného zboží?
Pokud potřebujete vědět přesnou expiraci u vybraného zboží, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Ta zjistí od kolegů ze skladu, jakou expiraci u dané položky máme k dispozici, a zařídí, abyste dostali zboží s expirací, kterou preferujete.
Jaká je doba spotřeby u čerstvých ryb? Jak jsou čerstvé ryby balené?
Díky novému vakuovému balení již můžete zapomenout na dosavadní “dnes objednáte, zítra musíte sníst”. Většinu ryb již balíme tak, aby vydržely déle čerstvé hned několik dní. Více informací o novém vychytaném balení najdete v našem článku na blogu.
Jaká může být maximální odchylka váhy u zboží, které je účtováno na váhu?
Maximální odchylka u zboží na váhu by měla být maximálně 20 % od váhy, kterou uvádíme na našich stránkách. Pokud dostanete zboží s větší odchylkou, máte právo na reklamaci.
Kde mohu zjistit, kdy naskladníte můj oblíbený produkt, který je v tuto chvíli vyprodaný?
Zboží, které je v tuto chvíli vyprodané, vidíte na našich stránkách v šedé barvě. Většinou u zboží uvádíme datum nového doručení, které se ale může měnit dle závozu od dodavatele. Pokud tedy potřebujete přesnou informaci o naskladnění, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu, která informaci prověří a zjistí od kolegů přesné datum.
Je zboží ze sekce last minute nezávadné?
Zboží z last minute sekce je stoprocentně nezávadné. Tyto produkty mají končící dobu expirace a tím pádem jsou prodávané za sníženou cenu. U každé položky je expirace uvedena, nemusíte se tedy bát, že je zboží již zkažené. Jeho kvalitu garantujeme.

Speciální služby - Premium, Klub Rohlíček, Moje slevy

Jaká jsou pravidla pro vstup do klubu Rohlíček?
Klub Rohlíček je pro všechny nastávající maminky a stávající rodiče s dětmi do 4 let. Pokud vstoupíte do klubu Rohlíček, získáte několik výhod. Při nákupu ve všední dny s doručením mezi 10:00 – 15:00 máte dopravu zcela zdarma (neplatí na expres doručení). Při každém nákupu se vám vrátí několik procent zpět ve formě kreditů. Při platbě kartou či v hotovosti jsou to 2 % a další 3 % při platbě přes Twisto. Celkově tedy můžete zpět ve formě kreditů dostat 5 % z ceny nákupu.
Jaké výhody zahrnuje Premium účet a jak si ho mohu předplatit?
Premium účet vám garantuje expresní dopravu zdarma na neomezený počet nákupů po celý rok. Dále máte jako bonus přednostní doručení do 90 minut. To znamená, že i když je kapacita expresního doručení do 90 minut vyčerpaná pro běžné zákazníky, s Premium účtem je zpravidla možné objednat expres.
V případě plné kapacity není ani s Premium účtem možné nákupy připravit a doručit do 90 minut. Přesto má Premium účet přednost a doručení ve špičkách jsou možná vždy do 120 minut od objednání.
Jak funguje služba Mých 5 slev?
Službu Mých 5 může využít každý zákazník Rohlík.cz, který u nás nakoupil alespoň třikrát. Stačí se přihlásit na zákaznický účet a na stránce Moje slevy vybrat 5 produktů, které si přejete zlevnit. Každý produkt můžete jednou za tři měsíce vyměnit. Ve výběru naleznete většinu našeho sortimentu.
Sníženou cenu garantujeme vždy na tři kalendářní měsíce, poté si zlevněné zboží můžete vyměnit. Ke změna dochází 1. dubna, 1. července, 1. října a 1. ledna. Je možné, že vám položka z výběru zmizí z důvodu dlouhodobé nedostupnosti. V takovém případě můžete položku obratem nahradit jiným zbožím.

Jak účtujeme zboží na váhu?

Cena zboží s poznámkou „cca“ je pouze orientační. Zaplatíte za skutečnou hmotnost zboží.

Pokud platíte kartou, případný rozdíl vám bude po doručení nákupu vrácen zpět na účet.

Pokud platíte hotově, kurýr vám sdělí výslednou cenu.

Ale nebojte, žádný velký rozptyl okolo přibližné hmotnosti neobdržíte.

Pokračovat v nákupu

×