Rohlik.cz

Kontakt a podpora

  • 800 730 740 Každý den od 8 do 22:00 hodin
  • zakaznici@rohlik.cz Na emaily se snažíme odpovídat okamžitě
  • Živý chat Živý chat najdete vlevo dole na stránce

Časté dotazy

Rozvážíte nákupy opravdu do 90 minut?
Ano, Rohlik.cz dokáže nákup přivézt až k vám do 90 minut. Výjimka je, pokud máme vyčerpanou kapacitu kurýrů a skladu. Bohužel v těchto situacích nedokážeme expresně nákup zkompletovat a dovést k zákazníkovi. Pokud tento problém nastane, systém vám ukáže nejbližší možný čas doručení. S Premiem máte přednostní doručení i ve špičkách!
Kde mohu řešit svou reklamaci či kam mohu předat podnět ke zlepšení služby?
Kontaktujte nás prosím pomocí jednoho z našich komunikačních kanálů. Máme telefonní linku, email, chat na stránkách a samozřejmě reagujeme i na sociálních sítích.

Více informací ohledně komunikačních kanálů a podkladů k reklamaci najdete také v tomto článku.
Jde platit stravenkami?
Ano, na Rohlíku můžete nákup platit i stravenkami. Stačí zvolit při dokončení objednávky platbu v hotovosti a poté zaplatit u kurýra stravenkami. Přijímáme všechny potravinové stravenky bez omezení množství na nákup. Alkohol či cigarety není možné stravenkami uhradit. Pokud nějakou položku z tohoto sortimentu v nákupu máte, připravte si prosím k stravenkám i hotovost ve výši ceny alkoholického a tabákového zboží.
Nezkazí se chlazené a mražené zboží při přepravě autem?
Určitě nezkazí! Každé naše auto je vybavené chladícím a mrazicím boxem. Pokud máte tedy v nákupu chlazené či mražené položky, nemusíte se bát, že by se poškodily. V případě, že by vám kvalita doručeného zboží nevyhovovala, můžete samozřejmě kontaktovat zákaznickou podporu a položky reklamovat.
Je možné do ukončené objednávky přidávat nové položky?
Ano, do ukončené objednávky lze přidávat další zboží. Přidávat zboží lze zatím jen u pražských objednávek, a to maximálně 3 hodiny před doručením objednávky. U objednávek s doručením do 90 minut nelze tedy přidávat další zboží, dělat tzv. doobjednávku. Doobjednávka musí mít stejný čas doručení a stejnou platební metodu jako původní objednávka. Pokud chcete vytvořit doobjednávku, stačí přidat zboží do košíku a při dokončení objednávky zvolit, že se jedná o doobjednávku. Tato nová objednávka se přidá k té původní, neplatíte tedy další dopravu.

Další časté dotazy →

Kancelář a korespondenční adresa

Velká Pecka s.r.o.
Sokolovská 100/94
186 00 Praha 8 – Karlín

kancelar@rohlik.cz

Fakturační adresa

Velká Pecka s.r.o.
IČ: 03024130
DIČ: CZ03024130
Sokolovská 100/94
186 00 Praha 8 – Karlín

Spisová značka C 226550 vedená u Městského soudu v Praze.

Firmy a partneři

Máte zájem nabízet své zboží na Rohlik.cz? Nebo uzavřít jinou spolupráci?

partneri@rohlik.cz

Tisk a média

pr@rohlik.cz

Jak účtujeme zboží na váhu?

Cena zboží s poznámkou „cca“ je pouze orientační. Zaplatíte za skutečnou hmotnost zboží.

Pokud platíte kartou, případný rozdíl vám bude po doručení nákupu vrácen zpět na účet.

Pokud platíte hotově, kurýr vám sdělí výslednou cenu.

Ale nebojte, žádný velký rozptyl okolo přibližné hmotnosti neobdržíte.

Pokračovat v nákupu

×