Podmínky klubu Rohlík bez bariér
Dokument, který právě čtete, jsou podmínky klubu Rohlík bez bariér („Podmínky“). Jedná se o právní dokument, který přehledně upravuje práva a povinnosti spojené s členstvím v tomto klubu – bezplatné službě určené seniorům nad 65 let a držitelům průkazů ZTP, TP nebo ZTP/P, která přináší řadu výhod a benefitů při nakupování na e-shopu www.rohlik.cz („klub“ nebo „Rohlík bez bariér“).
Kdo jsme a kde nás najdete?
E-shop www.rohlik.cz je dostupný prostřednictvím webového portálu www.rohlik.cz nebo mobilní aplikace Rohlik.cz („e‑shop Rohlik.cz“).
Za e‑shopem Rohlik.cz stojí společnost VELKÁ PECKA s.r.o., IČO: 030 24 130, se sídlem Karolinská 654/2, Karlín, 186 00 Praha 8, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. 226550 („Rohlik.cz“).
Tyto Podmínky jsou účinné ke dni 15. 8. 2025.
Jak se v Podmínkách vyznat?
Abychom vám usnadnili orientaci v těchto Podmínkách, připravili jsme pro vás stručný přehled jednotlivých kapitol s popisem hlavních informací, které v nich najdete:
KAPITOLA - CO SE TAM DOZVÍTE?
1. ROHLÍK BEZ BARIÉR - Pro koho je Rohlík bez bariér určen.
2. VÝHODY ČLENSTVÍ - Jaké výhody vám členství v klubu přináší.
3. JAK SE STÁT ČLENEM - Jak vypadá registrace v jednotlivých krocích.
4. OVĚŘENÍ OPRÁVNĚNÍ K ČLENSTVÍ - Kdy a jak probíhá ověření věku nebo průkazu.
5. ZRUŠENÍ A UKONČENÍ ČLENSTVÍ - Kdy a jak je možné členství zrušit.
6. OMEZENÍ A ZNEUŽITÍ ČLENSTVÍ - Jaká pravidla je třeba dodržovat.
7. ODPOVĚDNOST A ZÁRUKY - Kde končí odpovědnost Rohlik.cz.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ - Jaký je právní rámec těchto Podmínek.
Pokud v těchto Podmínkách nenajdete odpověď na jakoukoli vaši otázku, mrkněte do sekce Časté dotazy, nebo nás kontaktujte na e-mailu zakaznici@rohlik.cz či na telefonní lince 800 730 740.
1. ROHLÍK BEZ BARIÉR
Rohlík bez bariér je bezplatná služba určená zákazníkům, kteří splňují jednu z následujících podmínek:
- jsou starší 65 let, nebo
- jsou držiteli platného průkazu ZTP, TP nebo ZTP/P.
Hlavním cílem klubu je zpřístupnit pohodlný online nákup osobám, které mohou mít omezené možnosti nakupování v běžných podmínkách.
Členství v klubu je bezplatné a dobrovolné.
2. VÝHODY ČLENSTVÍ
Co vám členství v klubu Rohlík bez bariér přináší?
Doprava zdarma a pomoc s těžkými nákupy
- Doprava úplně zdarma každý den v hodinových doručovacích oknech od 10:00 do 15:00 hodin
- Snížená minimální hodnota objednávky pro doručení objednávky na zadanou adresu (aktuální výše je uvedena na e-shopu Rohlik.cz)
- Doručení až ke dveřím bytu včetně vynesení do vyšších pater bez výtahu
- Pomoc s těžkými nákupy je samozřejmostí
Klubové slevy
- Přístup ke zvýhodněným cenám a akcím, které nejsou viditelné pro běžné zákazníky
- Speciální nabídky pouze pro členy klubu
Možnost nákupu po telefonu
- Objednávání prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 730 740
- Pomoc našich kolegů při vytváření objednávky
Obchodní sdělení a nabídky
Jako člen klubu Rohlík bez bariér můžete od nás dostávat nabídky, novinky a informace o slevách prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
Zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout nebo upravit ve svém zákaznickém účtu v sekci "Nastavení komunikace" nebo kontaktováním zákaznické podpory.
Důležité upozornění: Dostupnost výhod se může lišit v závislosti na:
- místě doručení a dostupnosti dopravních kapacit,
- aktuální nabídce zboží,
- technických možnostech e-shopu Rohlik.cz.
Rohlik.cz si vyhrazuje právo výhody upravit, doplnit nebo dočasně omezit, o čemž budou členové informováni přiměřeným způsobem.
3. JAK SE STÁT ČLENEM
Členství lze aktivovat ve dvou krocích:
Krok 1: Registrace na e-shopu Rohlik.cz
Nejdříve se zaregistrujte na e-shopu www.rohlik.cz. Registraci můžete provést:
- jednoduše online na webových stránkách nebo v mobilní aplikaci, nebo
- v případě potřeby se obrátit na naši bezplatnou linku 800 730 740, kde vám se vším rádi pomůžeme.
Pro registraci si připravte tyto informace: jméno, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa.
Krok 2: Registrace do klubu
Pokud máte registraci na Rohlik.cz hotovou, zavolejte na zákaznickou linku 800 730 740, kde vás do klubu zaregistrujeme. Po úspěšné registraci můžete začít pohodlně nakupovat s výhodami klubu.
Může být aktivace dočasně nedostupná?
Ano – pokud by došlo k výraznému nárůstu zájmu, který by mohl ovlivnit kvalitu poskytovaných výhod, může Rohlik.cz dočasně pozastavit možnost nové aktivace. O případném omezení vás budeme včas informovat.
OVĚŘENÍ OPRÁVNĚNÍ K ČLENSTVÍ
Při prvním nákupu
Dopravce při doručení první objednávky člena klubu Rohlík bez bariér ověří oprávnění k členství jedním z následujících způsobů:
- u seniorů – vizuálním ověřením věku nebo nahlédnutím do průkazu totožnosti (občanský průkaz, pas),
- u držitelů průkazů – nahlédnutím do platného průkazu ZTP, TP nebo ZTP/P nebo jiného dokumentu prokazujícího zdravotní omezení.
Důležité: Pro účely ověření členství neuchováváme žádné údaje z předložených dokladů. Dopravce pouze potvrdí zákaznické podpoře, že bylo ověřeno oprávnění k členství, což se zaznamená v našem systému.
Při dalších nákupech
U dalších objednávek již k ověření nedochází, pokud nebude mít dopravce důvodné pochybnosti o oprávnění k členství.
4. ZRUŠENÍ A UKONČENÍ ČLENSTVÍ
Zrušení členství ze strany člena
Členství si můžete kdykoli zrušit bez udání důvodu jedním z následujících způsobů:
- písemně na adresu: VELKÁ PECKA s.r.o., Karolinská 654/2, Karlín, 186 00 Praha 8
- e-mailem na: zakaznici@rohlik.cz
- telefonicky na zákaznické lince: 800 730 740
Automatické ukončení členství
Členství zanikne automaticky při zániku zákaznického účtu na www.rohlik.cz.
Zrušení členství ze strany Rohlik.cz
Rohlik.cz může zrušit členství v následujících případech:
- poskytnutí nepravdivých údajů při registraci do klubu,
- zneužití výhod klubu,
- porušení těchto Podmínek nebo všeobecných obchodních podmínek e-shopu Rohlik.cz.
Následky zrušení
Zrušením členství zaniká nárok na všechny výhody klubu s okamžitou účinností.
5. OMEZENÍ A ZNEUŽITÍ ČLENSTVÍ
Osobní charakter výhod
Výhody spojené s členstvím v klubu Rohlík bez bariér jsou:
- osobní a vázané na konkrétní zákaznický účet,
- nepřenosné na jiné osoby,
- určené výlučně pro potřeby člena a jeho domácnosti.
Zákaz zneužití
Za zneužití výhod se považuje zejména:
- uvedení nepravdivých údajů o věku nebo zdravotním stavu,
- používání cizího průkazu ZTP, TP nebo ZTP/P,
- komerční využití výhod (např. nákup za účelem dalšího prodeje),
- jakékoliv jednání v rozporu s účelem klubu.
Sankce za zneužití
V případě prokázaného zneužití si Rohlik.cz vyhrazuje právo:
- okamžitě zrušit členství bez náhrady,
- zamezit dalšímu čerpání výhod,
- požadovat náhradu škody způsobenou zneužitím.
6. ODPOVĚDNOST A ZÁRUKY
Klub poskytujeme s maximální péčí a úsilím o co nejvyšší kvalitu. Existují ale okolnosti, které nemůžeme ovlivnit:
Vyloučení odpovědnosti
Rohlik.cz nenese odpovědnost za:
- jednání ostatních zákazníků nebo okolnosti vzniklé na jejich straně,
- škody způsobené vyšší mocí (živelné pohromy, epidemie, rozhodnutí veřejné moci apod.),
- technické výpadky (přerušení dodávky elektřiny, výpadek sítě),
- přerušení nebo omezení služeb klubu Rohlík bez bariér v důsledku mimořádné situace,
- obsah a provoz reklamy třetích stran na e-shopu Rohlik.cz,
- zásahy třetích osob do systému e-shopu.
Omezená odpovědnost za služby třetích stran
Rohlik.cz není odpovědný za služby poskytovatelů platebních služeb, dopravců nebo jiných smluvních partnerů. Neneseme odpovědnost za jejich případná pochybení.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Právní rámec
Pokud poskytování služby Rohlík bez bariér nebo právní vztah související s užíváním e-shopu Rohlik.cz obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, řídí se českým právem. Tím nejsou dotčena vaše zákonná práva jako spotřebitele podle obecně závazných právních předpisů. Případné spory budou řešeny příslušným soudem v České republice podle sídla společnosti Rohlik.cz.
Vztah k jiným podmínkám
Na členství v klubu Rohlík bez bariér se vztahují také Všeobecné obchodní podmínky Rohlik.cz. V případě rozporu mají přednost tyto Podmínky.
Dohled a oprávnění
V případě potřeby se můžete se stížností obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), která je orgánem státního dozoru v oblasti ochrany spotřebitele.
Možnost ukončení služby
Rohlik.cz si vyhrazuje právo kdykoli ukončit poskytování služby Rohlík bez bariér nebo prodej zboží a služeb prostřednictvím e-shopu Rohlik.cz.
Změny podmínek
Podmínky může Rohlik.cz přiměřeně měnit nebo doplňovat. O každé změně vás budeme předem informovat prostřednictvím e-mailu nebo jiným vhodným způsobem.
Dělitelnost ustanovení
Pokud by se některé ustanovení těchto podmínek ukázalo jako neplatné nebo neúčinné, nemá to vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení. Místo neplatného ustanovení nastoupí takové, které bude svým smyslem a účelem nejblíže původnímu záměru.
Kontaktujte nás
Máte dotaz, podnět nebo připomínku? Jsme tu pro vás.
- e-mailem: zakaznici@rohlik.cz
- telefonicky: 800 730 740
- nebo prostřednictvím svého zákaznického profilu na e-shopu Rohlik.cz
Účinnost
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 15. 8. 2025.