• V Den české státnosti fungujeme stejně, jako každý jiný den. Užijte si volno a nákupy nechte na nás! Bez front až ke dveřím. 
Aktuální situace v Rohlíku
 
 
 
 

Vaše bezpečí je pro nás na prvním místě, proto jsme zavedli řadu opatření:

  • • Akceptujeme pouze online platbu předem, abychom co nejvíce zamezili přímému kontaktu.
  • • Pokud jste v karanténě, napište nám to, prosím, do poznámky. Kurýr vám nákup doručí za dveře a zavolá vám. Na převzetí dohlédne zpovzdálí.
  • • Snižujeme tak riziko přenosu v důsledku osobního kontaktu.
 

Jak chráníme vás i naše kurýry?

 
 
 

Jak chráníme Vás i naše kurýry?

  • • Všichni zaměstnanci nyní podstupují pravidelné měření teploty.
  • • V celém provozu jsme zvýšili počet dávkovačů dezinfekce, která je povinná pro všechny pracovníky, stejná pravidla platí i při vstupu do denní místnosti/jídelny.
  • • Pravidelně dezinfikujeme všechny prostory, povrchy i vozíky.
  • • Všechny kurýry jsme vybavili příručními dezinfekčními prostředky, které jsou povinni použít vždy předtím i poté, co předají nákup.
  • • Zintenzivnili jsme dezinfekci našich aut. 
  • • Dočasně jsme pozastavili i zpětný odběr vratných obalů a nákupních tašek.
 
 
 

Kolegové z logistiky pro vás každý den objednávají více zásob od našich dodavatelů. Abychom zajistili lepší dostupnost, zařizujeme od nich i častější závozy. Frekvenci závozů navíc neustále zvyšujeme. Pokud je vámi požadovaný produkty vyprodaný, ve většině případů bude k dispozici následující den. V některých případech i v ten samý den.

 

Děláme první poslední, abychom vám s kolegy ze zákaznické linky pomohli a vyšli vám vstříc. Pokud máte jakýkoliv dotaz, nákup vám nepřišel zcela podle vašich představ či se na nás potřebujete s čímkoliv obrátit, zavolejte nám na číslo 800 730 740 nebo napište na zakaznici@rohlik.cz.