
Milí zákazníci,
další zpřísňování vládních opatření neustále zvyšují poptávku po naší službě. Jsme nesmírně vděční za vaši důvěru a to, že se na nás v této situaci obracíte. Moc rádi bychom pomohli ihned a všem, ale aktuální kapacity nám na to bohužel nestačí. Snažíme se a děláme vše možné i nemožné pro to, abychom pomohli co nejvíce lidem zůstat doma v bezpečí a abychom zajistili přístup ke kvalitním potravinám všem potřebným. Ale i přes veškerou snahu bohužel nejsme schopni zajistit běžnou dostupnost a rychlost našich služeb. Proto jsme museli zavést následující opatření, která nám pomohou uspokojit co nejvíce z vás.
Děkujeme vám za trpělivost a shovívavost.

Naši kurýři Vás stále přivítají s úsměvem, i když to přes všechny ty roušky není moc vidět. Chrání ale je i vás.

Rušíme 15minutová časová okna. Na výběr tak jsou pouze hodinová okna pro doručení vašich nákupů.
Nejsou možné doobjednávky.

Museli jsme omezit max. počet kusů u některých nápojů. Konkrétní kusy jsou uvedené vždy u daného produktu.

Navýšili jsme množství časových oken pro naše Premium zákazníky.
O průběžných změnách vás budeme dále informovat na tomto webu. Děkujeme vám a přejeme spoustu zdraví a psychických i fyzických sil.
Společně to opět zvládneme!
Váš Rohlík
