Jak nakoupit na rohlíku i v tomto zběsilém období

Milí zákazníci, 

další zpřísňování vládních opatření neustále zvyšují poptávku po naší službě. Jsme nesmírně vděční za vaši důvěru a to, že se na nás v této situaci obracíte. Moc rádi bychom pomohli ihned a všem, ale aktuální kapacity nám na to bohužel nestačí. Snažíme se a děláme vše možné i nemožné pro to, abychom pomohli co nejvíce lidem zůstat doma v bezpečí a abychom zajistili přístup ke kvalitním potravinám všem potřebným. Ale i přes veškerou snahu bohužel nejsme schopni zajistit běžnou dostupnost a rychlost našich služeb. Proto jsme museli zavést následující opatření, která nám pomohou uspokojit co nejvíce z vás.

Děkujeme vám za trpělivost a shovívavost.

 

 

Naši kurýři Vás stále přivítají s úsměvem, i když to přes všechny ty roušky není moc vidět. Chrání ale je i vás.

 

Rušíme 15minutová časová okna. Na výběr tak jsou pouze hodinová okna pro doručení vašich nákupů. 

Nejsou možné doobjednávky.

 

Museli jsme omezit max. počet kusů u některých nápojů. Konkrétní kusy jsou uvedené vždy u daného produktu.

 

Navýšili jsme množství časových oken pro naše Premium zákazníky.


O průběžných změnách vás budeme dále informovat na tomto webu. Děkujeme vám a přejeme spoustu zdraví a psychických i fyzických sil. 

Společně to opět zvládneme!

Váš Rohlík

divider

ROHLÍK POMÁHÁ

 

Kredity z reklamací a za zpoždění nákupu, kterých se zříkáte pro dobrou věc, denně darujeme opuštěným seniorům a nakupujeme pro ně v rámci spolupráce s nadací Krása pomoci.

 

Protože víme, že aktuální situace se dotýká hlavně ohrožených sociálních skupin, pomáháme samoživitelům po celé ČR a 50% slevou na jejich nákupy.
 

 

V pražských nemocnicích máme Rohlik Pointy, výdejní boxy na nákupy. Zdravotníci si tak mohou své nákupy vyzvednout po náročném pracovním dni přímo na místě výkonu práce a s dopravou zdarma a bezpečně.