zmena casu doruceni

Když jsme se našich zákazníků ptali, co za zlepšení by nejvíce uvítali, nejčastěji padla řeč na změnu času doručení objednávky. Ta byla sice možná i předtím, ale zjednodušení tohoto procesu bylo jasnou volbou! Občas se zkrátka stane, že něco musíme nečekaně zařídit a naplánovaný příjezd kurýra zrovna nehraje do not. Inu, člověk míní, život mění. Ale proto jsme tady pro vás. Takže od teď můžete tuto změnu provést jednoduše online, skrze svůj zákaznický účet.

divider

Jak změnit čas doručení

 
  •  

  • - Klikněte na ikonku v pravém horním rohu stránky 

  • - Vstupte do sekce Můj účet

  • - V zákaznickém profilu vyberte Aktuální nákup

  • - Klikněte na tlačítko Upravit objednávku 

  • - Vyberte Změna času doručení

  • - Zaklikněte nový, vyhovující čas

  • - A je HOTOVO ☺

divider

Jaké jsou možnosti

 

Ačkoliv bychom vám rádi vyšli 100% vstříc, online systém vyžaduje jistá opatření a výjimky, které jsme pro vás shrnuli níže. V případě, že již změna objednávky není možná, nezapomeňte, že stále můžete kontaktovat naše kolegy na zákaznické lince, kteří se vždy snaží vyřešit vše k vaší plné spokojenosti.

 

  • - Čas doručení bohužel není možné změnit v případě, kdy už jsme váš nákup začali chystat, nebo je na cestě k vám

  • - Můžete vybírat pouze z časů doručení ve stejný den (tj. objednávku na pondělí mezi 9–10 lze změnit na jakýkoliv pondělní čas, ale ne na neděli nebo úterý)

  • - Není možné zvolit doručovací okna, která jsou v dražší kategorii než původní

  • - Nový čas doručení nelze změnit na expresní doručení