4 PORCE

Všechny suroviny snadno koupíte hned pod receptem

SUROVINY

  • 4 ks tortill
  • 4 ks (vegan) burgerů
  • 100 g plátkového cheddaru
  • Kyselé okurky
  • 1 ks šalotky
  • Kečup
  • Hrst baby špenátu
Nabídka zboží se liší podle lokality. Zadejte, prosím, svoji adresu, ať víme, jaké zboží pro vás máme.
 

POSTUP

  • 1Maso na burger nebo vege alternativu nejdříve připravte na pánvi, jak jste do burgerů zvyklí. Pokud využíváte syrové maso, jeho příprava zabere o trochu více času, vege variantu nebo již předpečené maso, můžete na pánvi jen chvilku osmahnout z obou stran.
  • 2Položte tortillu na prkénko. Vezměte nůž a proveďte řez od středu tortilly dolů k okraji.
  • 3Představte si, že je tortilla rozdělena do čtyř částí (na polovinu a každá polovina ještě na polovinu). Do každé části budete vkládat jinou přísadu.
  • 4Do první části vlevo od řezu položte maso/vege alternativu. Do další části plátek cheddaru. Na další část tortilly přijde směs nakrájené šalotky, kyselých okurek a pár lístků baby špenátu. Poslední část pomažte kečupem.
  • 5Nyní můžete začít wrap balit. Nejdříve přiložte část s burgerem na cheddar, poté obě části přeložte na salátek a wrap dokončete přeložením na část s kečupem. Pro větší názornost se podívejte na video výše.
  • 6Takto zabalenou tortillu nasucho opékejte z obou stran na pánvi, v kontaktním grilu nebo toustovači.
Rohlík vaří

Přidejte si recepty z celého internetu

Nakrmte Rohlík jakýmkoliv receptem, z internetu nebo z vlastní hlavy. My ho omrkneme a uděláme vám z něj nákupní seznam. Za pár sekund máte hotovo.

Přidat recept

SUROVINY